Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Elvira - 7 januari 2009 21:44

..insåg just att jag inte med ett ord, nämnt ciggaretter i mitt senaste inlägg..å bara för sakens skull, betyder det INTE att det känns ok..eller ens nästan ok.

Men jag börjar förstå, att jag kanske får lyssna på Marits utlägg, om att det kan ta tre veckor..

Försökte utan nikotinplåster, men kände hur det bar i väg rejält igen, så jag gjorde en kompromiss-jag klippte ett i två delar. :D

Nu har jag alltså ett halvt plåster, (min chef sa att man kunde göra så, å jag litar blint på honom, han har slutat röka MASSOR med gånger*ler*)

Kan ju säga att ett halvt plåster kliar minst lika jävligt som ett helt.

Ska försöka komma i säng i god tid idag, ganska snart alltså, lär inte ha en chans att komma upp annars.

Stora kramar

Av Elvira - 7 januari 2009 14:20

Hehe..

Insåg idag, att jag missat en dag..skulle faktiskt varit på jobbet nu..hmm

Nåja, pratade med min chef, å han skrattade bara..men han tyckte det lät som att jag behövde komma igång å jobba tydligen..(vet inte HUR han kunde höra det, men han gjorde det hur som helst)



Jag har iallafall lyckats med två stordåd idag..


* Lyckats klura ut var jag kan lämna in lilltrolls tvärflöjt på lagning..

Inte helt lätt när man bor i byhåla, kan jag ju säga..men redde ut det till slut.

* Bokat en stuga, till konventet i Halmstad i Juni..:D

 Ska bli såååå spännande..har ju aldrig varit på något innan så..


Nu ska jag försöka göra lite nytta här..kanske ta tag i disken..eller kanske bara låta bli att göra något alls?


Ungen kör snabeldraken kring min a fötter, så jag ska iallafall inte skriva just här, just nu..

Kramisar




Ovido - Quiz & Flashcards