Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Elvira - 13 januari 2009 23:25

i min mail..att sprida till mina vänner*ler*

Så då gör jag det, på en gång...

Tack Kimmo:)

Nattinatt alla

Kraaam

Av Elvira - 13 januari 2009 22:42

Kollade i ca 30 sek på 4-an nu..å skrek rakt ut..:S

Linda, du är fantastisk, på alla sätt å vis, men please håll med mig-detta är väl för mycket ändå?

Å min unge fick piercing i naveln, å jag tyckte det va läskigt..men detta..shit..

*sakna ord*


Å det sjukaste av allt..jag känner hur jag måååste titta vidare..jag ÄR sjuk!


Love U

Av Elvira - 13 januari 2009 13:29

..har jag inte kommit på några, men att få tillbaks luktsinnet har sina sidor..

 Fick en salva av min hudterapeut, för att lugna huden efter alla lustiga reaktioner jag fått på senare tid..

Hur som helst så smörjde jag in mig med den, å så plötsligt känner jag hur den luktar..Amfetamin..äckligt blomstrigt..

Kändes på riktigt som en smocka i magen!

Trodde att jag inbillade mig nästan, att jag fått vanföreställningar, men frågade en annan här, vad det luktade om burken, å han sa precis detsamma..


 *suck*


Det märkliga är att reaktionen blev sååå stark, riktigt obehagligt faktiskt..

Så vad gör jag nu då, går tillbaks, å ber henne om någon annan,

 "för att den luktar amfetamin"?

Kan man göra det?

Shit!

njae..fan..får kanske vänja mig istället..


Å bilden i förra inlägget..det funkade ju inte alls..hmm, men ser att om man klickar på "rutan" så får man ändå upp sidan, med tunikan på..å jag behöver smakråd..*ler*

Den röda..?


Kram kram


Av Elvira - 13 januari 2009 11:44

Nu ska vi se här..hmm..

Bläddar lite på Halens nyheter, å funderar, som sagt, är ju kluven i mycket, å undrade om jag vill eller inte vill ha en tunika..å så ser jag att man kan blogga om deras varor?

Que?

Varför då..?

Men..hehe..måste ju så klart prova..bara för att jag kan då..*ler*

Av Elvira - 13 januari 2009 09:43

..har jag gjort inatt!

Very special, så..

Drömde att jag va jättekär, å allt va precis rätt på alla vis, å att jag berättade för Carina om hur underbar å fantastisk han va..

Det enda problemet nu är att jag inte har en blekaste aning om vem det va, för jag såg aldrig ansiktet..hehhh..*suck*

Typiskt!


Drömmer fortfarande heeelt skruvade saker, tydligen vanligt när man inte röker..?


Är själv på jobbet idag, har tagit med min stegarbetsguide, ifall jag får tid över.

Hade ett infall inatt, å ville börja skriva , men lyckades övertala mig själv att sova istället.

(hehe, fördelen med att vara lite kluven är att man kan ha spännande diskussioner å överläggningar med sig själv)


Njahe, nu väller här in folk, I´ll be back!

Kramisar


Ovido - Quiz & Flashcards