Direktlänk till inlägg 6 januari 2009

Enkel matematik..

Av Elvira - 6 januari 2009 23:20

..eller bara riktigt dryg apunge!?

Morr


Jag har en hörnsoffa, ni vet en sån där ena delen är längra än den andra..

Jag är 1.72cm lång..mitt lilltroll är 1.58cm

Enkel logik säger ju då att det är självklart att jag borde ligga i den långa delen?

Visst?

så är det ju..måste ju vara så..?

Men när jag försöker förklara det för lillan, som i vanliga fall är väldigt försynt, så drar hon i gång en lång svada i en hastighet, värre än en auktionsförrättare-utan andrum-om varför hon platsar bättre i den långa delen..å jag blir alldeles paff, å får inte fram ett ord..så jag gick in hit till datorn istället, å när jag är nästan ute ur rummet hör jag ett illa dolt väsande "hehehe"ljud...

Vad händer här egentligen..?

Något elakt väsen håller på att inta min unges kropp tror jag..

Eller ja..varför i hela friden skriver jag ens ner det här..?

*suck*

Im loosing it..mina vänner, jag börjar bli kockovira på riktigt tror jag..

Förresten..har slutat med nikotinplåstrena åxå nu..jag kan minsann..för att Peter kan..å då måste jag fanimig åxå va duktig..hehe..

Kan va det som spökar kanske?

Nåja, kan ju sätta dit ett nytt imorgon annars..för nu får det bli första alternativet..å sen rökningen på andra plats..hiskeligt bra tänkt, visst?

Kramkram

 
 
Ingen bild

Helena

7 januari 2009 10:47

Jaså , dy blev bortsnackad av din trollunge...hehe...tro mig det kommer mera! Jag har haft mollie 10 år hos mig inatt , hon sover ännu..idag ska jag ner och läsa lite journaler på soc...tänkte att det hela kanske kan bli en bok en dag! Tankar Helena

 
Ingen bild

Elvira

7 januari 2009 13:49

Huuuga, låter som tuff läsning ju..?
Själv har jag ALLTID, utan undantag, blivit förbannand av att läsa journaler..vet inte, tror att det handlar om att jag inte gillar att andra ska beskriva mig å mitt..nåja, något att träna på kanske, men är ruskigt glad att jag slipper det nu mera (för det mesta)
Skickar stor styrkekram, å hoppas du bara behöver läsa snälla saker*ler*
Kjamisar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards