Direktlänk till inlägg 7 januari 2009

Varit ledig för länge..?

Av Elvira - 7 januari 2009 14:20

Hehe..

Insåg idag, att jag missat en dag..skulle faktiskt varit på jobbet nu..hmm

Nåja, pratade med min chef, å han skrattade bara..men han tyckte det lät som att jag behövde komma igång å jobba tydligen..(vet inte HUR han kunde höra det, men han gjorde det hur som helst)



Jag har iallafall lyckats med två stordåd idag..


* Lyckats klura ut var jag kan lämna in lilltrolls tvärflöjt på lagning..

Inte helt lätt när man bor i byhåla, kan jag ju säga..men redde ut det till slut.

* Bokat en stuga, till konventet i Halmstad i Juni..:D

 Ska bli såååå spännande..har ju aldrig varit på något innan så..


Nu ska jag försöka göra lite nytta här..kanske ta tag i disken..eller kanske bara låta bli att göra något alls?


Ungen kör snabeldraken kring min a fötter, så jag ska iallafall inte skriva just här, just nu..

Kramisar




 
 
peter

peter

7 januari 2009 18:17

Fy fan... funderar på att sjukskriva mig från jobbet i några dagar... det var verkligen en prövning *L*... jaja fixar du det... ja då *L*... hehe... fixar jag det också...

(((kram)))
peter

http://vagava.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

7 januari 2009 18:46

Oj..så illa..?
Ja om jag fixar det, hmm..lyckas ju tom missa en hel dag..bra början..
Men så klart vi fixar det, på pin kiv å kritvita knogar *ler*

Kram kram

 
Ingen bild

Helena

7 januari 2009 19:35

Du är duktig som fixar och donar! Jag har varit bambi på hal is och åkt skridskor , hockeyrör...med mollie 10 år...Ja det var ingen hit att läsa journaler idag , men men...Hoppas du får en god natts sömn...Massa kramr...

 
Ingen bild

Elvira

7 januari 2009 21:34

Shit va skoj!!
Har åxå haft funderingar på att köpa skridskor..kommer ihåg att det va skoj när jag åkte sist..hehe, för en si sådär 25 år sen eller så...

Stora kramisar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards