Direktlänk till inlägg 8 januari 2009

*Gäääääsp*

Av Elvira - 8 januari 2009 08:14

*suck*

*pust*

stånk..bök..knorr


Så låter det här, hemma hos mig, idag..

Varför i hela friden, är man alltid så duktig på att ställa om barn, inför skolan..alltså, ställa om tiderna, medan man själv blir snäppet värre?

In i det sista dessutom?

Är precis fäääärdig, så det absolut enda jag får gjort, är tydligen att beklaga mig här, framför datorn..


Har haft en massa underliga drömmar, shit så sjuka saker man drömmer, när man är rökfri..helt makalöst..men tydligen väldigt vanligt, så det ska väl vara så..

Nä, hoppa in i duschen, å sätta lite fart då..

Kramisar

 
 
Ingen bild

Helena

8 januari 2009 08:28

Ha en helt underbra dag! Jag ska på terapi idag och ikväll ska jag träffa mina underbara systrar. Förresten så har snoret åkt upp i öronen igen...Lustigt vilka omvägar det tar....Kramizar Helena

 
Kicki

Kicki

8 januari 2009 13:41

Hoppar in här en snabbis å ser att du fortfarande e rökfri!!...WAOW...e riktigt imponerad...grattis grattis å en spark där bak så du fortsätter i rätt riktning!! kramiz

http://gammtackan.blogg.se

 
peter

peter

8 januari 2009 19:32

Jag kanske ska vara glad över att jag aldrig minns vad jag drömmer... för jag vaknar några gånger varje natt nu... genomsvettig...

... fan Elvira... du är en vinnare *L*...

(((kram)))
peter

http://vagava.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

8 januari 2009 22:22

Tack Helena, lite sent att önska dig det samma nu, men hoppas din åxå varit bra..!
Hehe..jäbbla jojosnor då..*fniss*
Kan ju säga att jag känner det hopas i mitt huvud åxå..huu..

Jajamän Kicki*nickar stolt* Fortfarande rökfri..alla styrkekramar å morötter funkar faktiskt*ler*

Ja Peter, om du ens drömmer bara hälften så skumt så ska du nog vara glad..men det roliga är att berätta drömmarna för nära å kära..deras miner är obetalbara!hehe..
Å du..VI är vinnare..VI!!!

Stora kramar till er allihop.. =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards