Direktlänk till inlägg 8 januari 2009

Första arbetsdagen..

Av Elvira - 8 januari 2009 22:24

..som rökfri!!

CHECK

Fixade den..inte lätt, å inte smärtfritt, men fixade den..Glad att det va en lindrig dag, hela stämningen va liksom nyvaken.

Tog med Marit på en powerwalk mitt på dan, å det funkade faktiskt, att komma ut å gå i rask takt i bitig kyla, man får ju liksom annat att tänka på då.

Sen blev det kanske inte så mycket vettigt uträttat, hade en massa blanketter som skulle beställas å skrivas ut å donas med, men där insåg jag snabbt mina begränsningar..Huhh..inget jäbbla papperspill..har fortfarande inte riktigt det lugnet å den koncentrationen så..


Pratade med min hyresvärd idag..huhh,,lyckades ju spräcka min ekonomi duktigt i december*skäms* ..men jag ringde å kollade om det va ok att jag delade hyran på några inbetalningar, å det va inga som helst problem, för "jag va ju så skötsam å så punktlig "

Vet ni, för mig är det helt ENORMT..en hyresvärd kallar MIG skötsam å punktlig..WoW


Det har aldrig hänt förr kan jag ju säga, snarare tvärt om..å det är i såna här lägen jag inser, att det nog inte bara är omgivningen som blivit snäll å välvillig å bara fiiiin..utan att jag själv faktiskt åxå förändrats.

Å jag tycker om det..mycket!


Är lite flummigt lyckorusig för stunden, vet inte riktigt varför, men är allmännt bara nöjd..å just för stunden inte ett dugg röksugen..inte just precis nu iallafall..men jag har lärt mig, att inte "ropa hej, förrän jag är över ån"


Love

 
 
Ingen bild

Helena

9 januari 2009 09:26

Allt ordnar sig! Ärlighet varar längst! Kmmer du ihåg den där tjejkpmpisen jag ville bryta med? Har sett att hon skitar ner mig på sin blog och mycket riktigt så har hon snackat en hel del skit! Det kan jag se när jag läser andra bloggar! Fy fan vilken falsk jävel...tycker hon verkar lite bitter..suck...ha en bra dag! Kajm

 
peter

peter

9 januari 2009 09:58

Flummiga lyckorus... häftigt... och jag känner fan igen det *L*... ja jävlar... vi kommer att gå omkring med lyckliga flin klistrade på våra läppar resten av våra liv...

... och vägen dit går igenom vårat arbete... där vi på ett praktiskt sätt bara är tvungna att överleva våra röksug utan att slå ihjäl våra arbetskamrater...

... jag förstår din hyresvärd... han vågade inget annat *L*...

(((kram)))
peter

http://vagava.blogg.se

 
Kicki

Kicki

9 januari 2009 10:18

Hellojsan tjejen!!!...ge dig själv en S T O R styrkekram..du har ju gjort mycket bra saker för din egen skull men som ringar på vattnet...blir till något positivt för din omgivning oxxå!! Kramiz

http://gammtackan.blogg.se

 
Kicki

Kicki

9 januari 2009 10:55

...hmm...har förresten lagt till dig bland mina länkar!! e d ok?!?

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

9 januari 2009 11:15

Ja Helena, jag minns det..*suck*finns folk till allt, men om hon lägger ut texten om dig i sin blogg, så säger ju det mer om henne än om dig..så är det!!
Jag håller på dig-alltid!

Jo då Peter, han vågade visst, men VILLE inget annat, för att han tycker att jag är så himla tuff å bra(jag talade om för honom att jag inte röker-så klart- kan ha varit det)
Mmm..vi kommer vara lyckliga alltid...
Tänk att det va SÅ enkelt..*fniss*

Jupp Kicki, gjorde just det..en riktigt stor kram..å en mjuk snäll klapp på kinden åxå!
*ler*
Helt ok att lägga till mig, jag gjorde just det samma...
Kramkram alla ni fina människor!



Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards