Direktlänk till inlägg 10 januari 2009

2-VECKORS GRATTIS..

Av Elvira - 10 januari 2009 14:36

..till mig, som varit SÅ jäbbla duktig, å inte rökt ett enda bloss..

Jag har låtit bli att förpesta mina lungor med ca 300 cigg, sparat närmare 500 spänn, förlängt livet med..ja, säkert flera minuter..kanke tom dagar, jag har faktiskt inte gått upp ett gram..nåja, inte ett hg (kan inte se mindre enheter på min våg) Jag har fått en bundisbroder i Halmstad ( Lycka att du finns Peter) Jag har fått stolta kids, jag ...well..eh..jag luktar gott-faktiskt, tom grannarna under kramade på mig igår, för att jag luktade gott..(Fniss, eller så va det för att jag inte gjorde ett stort klagomål efter drabbningen sist..men de sa att jag luktade gott) =)

Jag har varit galen, arg, helhispig å fullständigt rubbad..men inser att jag nog är lite så , med eller utan bloss..


Men jag är fortfarande jääääbbligt röksugen..å jag ser fram emot att de tre första veckorna gått snart.

Jag förstår att jag inte ska "känna efter" men vet ni..det är faktiskt fortfarande jobbigt..stundvis..

Hade nog räknat med att det skulle vara över nu, fastän jag ju vet att det tar tid, shit vad jag ogillar att vara så torsk..huhhh.

Samtidigt så är ju faktumet att jag ÄR beroende, en jättedrivkraft för att låta bli..jag VILL vara fri, så är det, och jag SKA bli fri, no matter what!

Kramisar



 
 
Ingen bild

s...

10 januari 2009 16:08

ett jättegrattis!! men suget efter ciggen kommer nog att finnas kvar någonstans ändå, hur länge du än är rökfri.. precis som med droger. om du bara intalar, om ett tag, att du aldrig har varit en rökare så blir det lättare ska du se. men jag tycker att du är skitduktig!! *vågen* en stor kram!
ps. hur är går det med naveln på dottern?

 
peter

peter

10 januari 2009 17:24

500 spänn... det blir 1000 spänn i månaden... typ 12000 på ett år... det är en resa till Indien *L*... ja jävlar *L*...

Jättegrattis... såååååå himla bäst gjort... och det är ju fan att tävla mot dig *L*... har ju fan snart blivit rökfri på riktigt ju *L*...

(((kram)))
peter

http://vagava.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

10 januari 2009 17:45

Ja S, just nu är det en omöjlighet att ens försöka intala mig det..iallafall mer än 2min..för då är nämnligen tanken på cigg där igen..*suck*
Men å andra sidan, skulle jhag ens för en sekund intala mig att jag aldrig varit narkoman, så hade jag nog suttit med en nål i armen i samma sekund..nä, det är något jag påminner mig om ofta, varje dag faktiskt.
Men förstår tanken hur som helst..
Jo då, naveln läker fint..nu tjatar hon om att byta smycke, men jag har sagt minst 3 mån. Vill ju iallafall ge det en chans att läka på riktigt först..
Kramis

 
Ingen bild

Elvira

10 januari 2009 17:49

Ja visst..en massa stålar blir det, å då räknar jag ganska lågt ändå..typ svartciggpris..
Har aldrig varit i Indien..men nu kan jag ju åka dit.."gratis"på sätt å vid då..*ler*

Hehe..tävla mot mig du, jag gör ju det samma..å andra stunder "med" dig..Tar det som funkar bäst för stunden, huvudsaken är ju att det funkar..
Ja du, snart kan vi starta "förening för inbördes beundran"..=)
Kramisar

 
Kicki

Kicki

10 januari 2009 17:59

TACK för ditt inlägg, det värmer...det blir två år i april sen jag slutade men kan fortfarande bli fruktansvärt röksugen...speciellt om någon passerar mig ute med en cigg...kan tycka att det luktar välldans gott då...men håll i...det blir lättare iaf med tiden...speciellt om man har vissa rutiner där man brukade ta en cigg...du e sååå duktig!!! kramiz

http://gammtackan.blogg.se

 
Henrik

Henrik

10 januari 2009 18:14

Jättegrattiskram!!! från Henrik

http://www.myspace.com/base431

 
Paula

Paula

10 januari 2009 18:44

Men GRATTIS!!! *gör vågen* Fantastiskt!!

http://lso.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Elvira

10 januari 2009 19:01

Men Kicki..menar du allvar? TVÅ ÅR??
Shit..fan...men det händer inte sååå ofta då väl?
Ja jag är duktig..väldigt duktig!
Å du med..två år är ju vääääldigt länge:)
Kramisar..många!

 
Ingen bild

Elvira

10 januari 2009 19:03

Tack tack snälla Henrik å Paula!!
Ja..jag är duktig som fan faktiskt*stolt*
Kramisar

 
Kicki

Kicki

10 januari 2009 22:38

Japp...men som du trodde...det händer ibland å då blir jag verkligen RÖKSUGEN!!!...då åker morötterna fram å jag knaprar i 110!! =P

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Helena

11 januari 2009 10:27

Grattis till världens bästa Vira....kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards