Direktlänk till inlägg 10 januari 2009

Det lättar..

Av Elvira - 10 januari 2009 23:30

..ja det gör det faktiskt.

Rökningen ÄR inte så in i helvete hemsk längre...


Men det märkli´ga är, att jag faktiskt tänkte skriva något helt annat..å nu minns jag inte vad..hehe

Så är det, det säger*poff*bara..


Hur som helst, dan har varit bra idag, inga större utfall mot någon oskyldig stackare..eller njae, hmmm, ett yttepyttelitet..men det va bara för att två försökte prata med mig samtidigt, å då slog det lite slint, men bara en bråkdels sekund, å sen sa jag förlåt-på riktigt!


Har jobbat några timmar idag..skrivit in några fler ungar, faktiskt haft en riktigt fin kväll på mitt jobb.

Har ju varje lördag några timmar helt själv med kidsen, å det är såååå guld värt, de ger mig massor.

Kan bli lite frustrerad, för jag har ju artikeln från tidigare idag i färskt minne, och samma politikers val, att inte ha oss kvar..blir helt sjukt, att tänka sig dessa finungar på driven igen..vill inte, vill inte...*sorg*


Nåja,nu tänker vi så klart grejja det här ändå, än är definitivt inte sista ordet sagt..men man önskar ju att tokarna som tar besluten, skulle komma in en lördagkväll, å titta med egna ögon..


Har faktiskt varit jäbbla skitduktig å gått rasktaktspromenad idag åxå,

ca 6 km..fan, börjar ju nästan bli hurtig, he he, 3 dar i rad.. *mallig*


Nu ropar sängen på mig, så nattinatt "mina fina alla" där ute..

Kram


 
 
synne

synne

11 januari 2009 07:24

Redig tjej. Du ser efter mörker kommer sol .Tänk vad underbart att bli av med rökbehovet. Ska suga på den karamellen själv,du inspirerar mig.Vad jobbar du med?? Kram S

http://synne.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Helena

11 januari 2009 10:32

Ingen unge förtkänar att vara ute på glid! vad är problemet med folk egentligen! Jäbbla puckon! Det löser sig nog till det bästa , hoppas jag! Hade en trevlig kväll igår med min vän mia! Kjam

 
Ingen bild

Helena

11 januari 2009 10:34

Glöm det jag skrev i förra rutan! Nyvaken...Pucko är jag! Kjam

 
Ingen bild

Elvira

11 januari 2009 12:49

Synne, gör så, sug på den, för det GÅR verkligen..ganska fantastiskt=)
Jag jobbar i en förening som heter KRIS, det är en kamratstödsförening för fd kriminella och missbrukare. Jag är projektledare(Fan va bra det låter..fniss) för Unga Kris, som är samma koncept, men för ungdomar mellan 13-26. Just i min by är just "UngaK" MYCKET större än det "vanliga" Kris, för behovet just för ungdomarna är så väldigt stort. Det fanns precis när vi startade ett ganska stort knippe "kids"på driven, och absolut inget som fångade upp dem. Merparten av våra ungar är mellan 14-18 år..känslig, men påverkbar ålder.
Skulle kunna lägga ut texten hur mycket som helst här*ler* för det ligger mig varmt om hjärtat..nåja, får väl lite kort säga att det för min del handlar om att förhindra att fler går samma väg som jag gjorde, typ "vilse" i livet!
Kramis

 
Ingen bild

Elvira

11 januari 2009 12:52

Klart det löser sig Helena =)
Nu vet jag inte vilket jag skulle glömma, tyckte inget va nyvaket puckoskrivet *ler*
Stora kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards