Direktlänk till inlägg 11 januari 2009

Att inte gå till överdrift..

Av Elvira - 11 januari 2009 17:30

..är något jag måste träna på!

*suck*

Jäbbla jag..allt eller inget, som alltid!

Så gick jag en promenad då, å då menar jag låååång, alltså många timmar, eller iallafall dryga två!

Å nu gör det fan ont i överallt,å hur hälsosamt är det på en skala?


Är grymt rastlös ändå..

Vill gå på ett möte, prick NU, men det finns inte en möjlighet.

Å mötesgrejjen på nätet funkar visst inte längre..suck,(mycket suckar här)

Så jag skrev å undrade varför, men kom på att det ju har mindre betydelse när man inte kan se ev svar..hehe..slug!

Får väl leta reda på webmaster istället.


Ska försöka laga mat här åt oss, känner mig inte ett dugg inspirerad , inte alls..nä, nu fan är solstrålehumöret putsväck igen.

Det är tusan va det svajjar hörni, blir man verkligen så här av rökstopp eller är det bara jag som är lustig?

*gulp*

Den frågan vet jag knappt om jag vill ha svar på förresten;)


Nåja, ska försöka skärpa mig en smula, å göra nåt vettigt, istället för att tomsvamla här..

Kramisar


 
 
Ingen bild

synne

11 januari 2009 18:50

Vill du prata om något så kan du prata med mig,jag missade mitt möte låg i badet och myste.Men det är ingen fara på taket för min del.Jag har gått regelbundet en gång i veckan sen jag sluta så om det blir en vecka utan ett möte så överlever jag.Tror jag iallafall. Kram S

 
Ingen bild

Elvira

11 januari 2009 19:19

Åh, Tack Synne, va gulligt av dig!=)
Vet egentligen inte om det va något speciellt..ibland behöver jag dem, för att bli "jordad" igen..
Känns mycket bättre nu...ett bad..bra ide´, jag knycker den!!*ler*
Kramisar

 
peter

peter

11 januari 2009 20:53

Svajet beror på att det är fullmåne... det kan t.o.m vara som så att både du och jag har blivit lurade av denna månen... att vi helt enkelt inte kommer att bli röksugna mer...

... å skulle vi nu mot all förmodan ändå känna något som kan liknas vid röksug... ja då kommer det ju att gå över... galenskapen och tendensen med allt eller inget är nog tyvärr bestående *L*... för oss bägge.

(((kram)))
peter

http://vagava.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

11 januari 2009 21:31

Åh..wow..blundar, å hoppas, att jag blir rejält lurad då..

Å vet du..galenskapen i mig, är ju faktiskt lite "att vara jag" , så jag tycker nog egentligen om den..
Känns bra att inte vara ensam..
Stora kramar

 
Henrik

Henrik

11 januari 2009 22:07

Här dräller det in NA-mail. Och häromdan skrev du, det kom ju med. Du har väl redan försökt med att av- och på-registrera dig. Ring gärna annars, vi kan ha ett telefonmöte.

Kram Henrik

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

Elvira

11 januari 2009 22:14

Ja Henrik, det har jag gjort, två gånger tom..hmm, skumt!
Nåja, det känns som sagt ändå ganska bra nu..men blir lite störd..gillar att läsa dem jue..

Kramisar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards