Direktlänk till inlägg 12 januari 2009

Jobbkväll..

Av Elvira - 12 januari 2009 17:29

..å heeeelt stendött!!

*suck*

Marit å jag ligger i varsin ände av hörnsoffan, å önskar att vi hade kuddar..*ler*

Kidsen gjorde en massiv invation tidigare idag, å sen va de puts väck.

Nåja, ganska skönt faktiskt, får vara så ibland..så nu är vi 4 i lokalen, ingen trängsel direkt..hehe..å börjar jag då tänka, att jag har lön för detta, så ligger jag ganska skönt i foffan ändå.


Blev alldeles varm nyss, när jag tittade in på Peters blogg, att han, å därmed "vi" fortsätter på den här vägen..*Ler*  Den rökfria vägen <3

Hade nog inte tänkt röka även om jag varit "ensam kvar" men det gör STOOOOR skillnad att ha någon vid sin sida på tokvägen ändå..

Faktiskt så kändes det som att litet röksug jag hade försvann, kvickt som ögat, bara av den vetskapen..


Nä, åter till soffhörnan då..

Kramisar

 
 
Ingen bild

R

12 januari 2009 21:21

hej jomenvist har du ett toppen jobb , storkram ,

 
peter

peter

12 januari 2009 21:46

Ja det är fan guld värt att ha dig med på tokvägen *L*... bara så du vet.

(((kram)))
peter

http://vagava.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

12 januari 2009 21:58

Roger, jag vet ju det..=)!

Ja Peter, vi har tur vi!
*ler*

Kramisar

 
Ingen bild

Helena

13 januari 2009 08:01

Hejsan hoppsan! Haft ett par tuffa dagar! Min nya psykolog jag fått känner jag ej att jag kan prata med! Hoppas det löser sig och att jag får en ny! Du är så duktig med rökningen , jag skulle behöva dra ner lite...men jag fixar inte det! tankar alltid och kram....

 
Ingen bild

Elvira

13 januari 2009 08:06

Helloj..=)
Aj då, låter ju inget vidare, förstår att det kan vara tufft att byta, å ännu värre då, om det blir fel..
Håller alla tummar för att det ska bli bra!

Å rökningen, det kommer när det kommer, kan ju säga att "dra ner" hade inte jag heller fixat, det är allt eller inget-as always!:)
Stora varma kramar

 
Kicki

Kicki

13 januari 2009 10:55

Hej hopp i galopp!!! Nu börjar vägen säkerligen räta ut sig å röktopparna inte är lika jobbiga!!..."Planterar" några vackra blommor efter vägens kant, stanna upp å lukta på d...för nu börjar väl luktsinnet komma tebax lr?!? =P DU å PETER...WAOW vilket team!!...Lycka till på vägen!!...kramiz

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

13 januari 2009 11:13

Hellooo Kicki!
Ja det har verkligen blivit mindre toppigt, minst sagt!!*ler*
Å stoltheten över att ha lyckats, är sååå mycket större än något röksug..Känner absolut att luktsinnet kommit tillbaks, å faktiskt kondisen åxå, orkar så mycket mer..redan!

Ja det visade sig vara ett riktigt vinnande team..*ler*
Tack tack snälla, å stor kram tillbaks!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards