Direktlänk till inlägg 14 januari 2009

Made in sweden..

Av Elvira - 14 januari 2009 22:27

..nån som såg det?

Jag är ju lite kär i Bagge skrev jag till Hawa nyss, å hon frågade vilken av dem ..*fniss*

Tycker han är så ödmjuk..gillar män som känner , å är "män nog" att våga visa det..Kan man skriva så..?

Ehh..jo, det kan man..


Hur som helst..så börjar min blogg likna en tv-recentionssida, men det va inte dit jag skulle komma, utan till tanken med programmet..

Det va ju tusan sorgligt!

Jag tycker åxå att man ska vara ärlig, men shit va det kändes som att nåt gick illa där?

Eller..?

Kan va "överkänslig jag" bara..


Va hos jobbisgumman å fixade slingor..duktigt blond blev hon,  hon är en sån där supervacker som är finfin i precis ALLT, väldigt tacksamt*ler*


Har fortfarande inte lyckats skaka av mig olusten heller..men har en positiv lins nu, så lite bättre är det*ler*


Pratade med min chef idag, just när det va som värst, å vet ni, jag är så stolt över mig själv, för jag lyckades se själv, vart jag va "på väg" i mitt resonemang, så jag sa som det va, att jag är inte riktigt i form att diskutera något egentligen..

Han lät faktiskt glad, när han sa att det va helt ok, vi kunde ta det vid ett tillfälle när jag är mig själv igen..*ler*


Det är STORA saker , att se det själv, och att hejda mig..


Imorgon tänker jag vakna till en riktigt bra dag..så ni vet,

 hoppas att ni gör precis det samma..


Love E


 
 
Ingen bild

Helena

15 januari 2009 07:11

Hejsan stumpis :) är väl inte riktigt i form...jag läser allafall om dina förehavanden. Idag har jag klipptid kl 10.00..vet inte om jag ska försöka spara ut det mer eller klippa av det! Har ju fått lite längd på det! Skönt att slippa spraya. Sedan vill jag ju vara till min fördel i thailand! 5 v kvar! Kjamisar i massor.

 
Kicki

Kicki

15 januari 2009 08:43

...Jaaa..visst e han läcker karln, glimten i ögat å verkar va väldigt ödmjuk...de e nått å vila ögonen på*L*...en "Bumsebjörn" =P

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

15 januari 2009 16:44

Fan va jag är avundssjuk på dig Helena..önskar att jag åxå fick åka dit, shit, skulle behöva komma bort härifrån riktigt mycket..
Men det betyder inte att jag inte är glad för din skull, tusan, njuuuut, åt mig åxå-lova!*ler*
Ja, frissan kan va svårt val,,be frisören om råd? Antar att det kan vara skönt att ha kort i värmen..
Storaste kjamar tillbaks!!

 
Ingen bild

Elvira

15 januari 2009 16:47

Jaa, han har onekeligen "det"..
Lite kul, för han är ju inte särskilt bildskön, men blir ändå såååå fin, för att han verkar ha det sätt, han har..
Äkta nalle:)
Kramis

 
Ingen bild

Helena

15 januari 2009 18:29

Jag lovar att tänka på dig därnere! Jag kommer även sätta in bilder på facebook. Jag förstår att du skulle vilja/behöva åka iväg. Kanske du och lilltroll kan ta en tripp ihop! det är en skön känsla att åka när man vet att man sparat. Kjamizar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards