Direktlänk till inlägg 15 januari 2009

En bra dag..

Av Elvira - 15 januari 2009 12:38

..skulle jag ha idag, det va vad jag lovade mig själv innan jag somnade iallafall..å vet ni..?

Det verkar funka!!=)

Har tagit itu med saker som stört mig, lite motiga jobbiga, men så fort det va klart, så har det känts som frid i själen lite..*ler*

Ja, jag veeet att det är så jag behöver göra, men att veta vad man bör göra, å att verkligen göra det är ju en viss skillnad..

Men nu har jag inga jobbiga måsten kvar, kan använda dagen till att bara softa om jag känner för det..hehe, latmaskjag älskar den känslan..


Har ändå fortfarande liite tankar på om det är dags att tänka vidare lite, ingen flyktsoda idag, utan mer en sansad tanke, att jag vill vidare..men vet inte riktigt hur än...


Jobbistjejen har med sig skolböcker idag, å sitter å pluggar, å jag blir lite sugen..

Har läst igenom Carinas uppsats i dagarna, som hon ska lämna in snart, å blev lika sugen av det..

Tänk att jag som missade hela högstadiet, plötsligt drabbats av sånt skolsug?*ler*

Har ju fått plugga in det efter..shit..har ju egentligen pluggat en jäbbla massa, med tanke på det destruktiva liv jag ändå levt samtidigt..

Märkligt att jag lyckades hålla mig kvar i studierna många gånger..huhh


Nåja, ska återgå till arbetsuppgifterna en stund, samvetet kallar:)


Ktamisar



 
 
peter

peter

15 januari 2009 15:53

Det bästa för mig när det gäller just flyksoda brukar faktiskt vara att göra det jag bör göra... typ direkt... konstigt att något så enkelt kan vara så svårt *L*...

... å du... på söndag så börjar jag skolan... hua hua... *L*

(((kram)))
peter

http://vagava.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

15 januari 2009 16:54

Ja Peter, så är det..

På Söndag? Fan va kuuuul.. =)
Var ska du läsa då? Hur lång är utbildningen?
Åhhh..lyckos du, tror du kommer älska det, faktiskt!
Jag är glad att jag får vara med i min Carinas skolarbete..så jag kan ju "nästan" låtsas att jag åxå pluggar..*ler*

*kramar*

 
Ingen bild

Helena

15 januari 2009 18:32

ha inte så bråttom! du hinner , låt saker och ting ta lite tid , det vinner du på i längden. Har själv fallit hårt på näsan flera ggr och fan vad ont det gör. Tankar...kjam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards