Direktlänk till inlägg 15 januari 2009

Lyckligt lottad..

Av Elvira - 15 januari 2009 23:43

I våras nån gång, eller kanske något tidigare..när jag hade suttit fast lääänge med mitt tredje steg, å det väl lossat, ja, när det gick upp för mig vad jag faktiskt hade i min hand, å hur stort det va, så gick jag omkring i ett saligt lyckorus i veckor.


Typ frälst, men utan någon religiös tro på det viset..mer som riktigt lyckobubblig..ähh, svårt att förklara.

Minns hur jag hade ett lååångt samtal med min "självvalda pappa" (Ja han har näst intill adopterat mig , för nåt år sen). Han har en riktigt djup äkta gudstro, som jag ibland nästan avundats honom, å plötsligt hade jag faktiskt åxå fått en" egen" insikt, som såg annorlunda ut, men va sååå stark.


Minns att jag sa till honom, att jag påbörjat mitt livs resa,  men att det va en i särklass dyrköpt inträdesbiljett..

Han log, å han förstod exakt vad jag menade.

Utan tvekan så va biljetten, å ÄR, den fortfarande värd det.


Å varför tänker jag på det nu, när jag ska sova?

Hehe..som vanligt..*suck*


Jo, för att jag precis blev lite jordad igen..

Insåg, när min inkorg fylldes av hjälpsamma mail, att jag ALDRIG kommer vara ensam.

Mailen handlade om inkorgstrubbel jag har, men isikten, om att det faktiskt går att be om hjälp, va helt enorm..WOW!

Så tryggt, så värmande gosigt tryggt..TACK


Never alone..*ler* 


Love E




 
 
Henrik

Henrik

16 januari 2009 00:33

Mmm... Hjärtevärmande! Fick du ordning på maillistan till slut då? True, Never Alone...

Krameri Henrik

http://www.myspace.com/base431

 
Kicki

Kicki

16 januari 2009 14:23

Vilken härlig känsla, att inte behöva känna sig ensam...och visst måste man "försöka" räcka ut en hand och be om hjälp ibland...Ibland så får man hur mycket respons som helst, ibland inte...Du e sååå klok i det du skriver...ha en trevlig helg å ta tillvara på stunden som är här å nu...kramiz

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

16 januari 2009 14:32

Jo Henrik, jag löste det till slut, genom att skapa en helt ny adress..eller typ som min gamla, men med live.se istället..
Spå nu har jag en inbox med bara tillfrisknande*ler*
Eller..nåja, kan ju vara krigsinbox åxå för den delen...
Kramkram

 
Ingen bild

Elvira

16 januari 2009 14:34

Ja den är helt underbar..lustigt att det varje gång blir som en liten överraskning bara..*ler*
Önskar dig med en alldeles underbar helg, STOOOOR kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards