Direktlänk till inlägg 17 januari 2009

Växlande musiksmak..

Av Elvira - 17 januari 2009 15:07

..eller bred kanske det heter, inbillar jag mig att jag har.

Allt från gullig smurfsång, till mörkaste tung goth, till Il Divo..

Fastnade för den här igår..å gillar den mer för varje gång jag hör den..




 
 
Henrik

Henrik

17 januari 2009 15:28

He he, den nya flyglåten!

Det finns en T-shirt med en obeskrivbar teckning och texten "If gravity turned left, only skydivers would survive"
Såg ut som om det var nåt sånt som var på väg att hända i videon. :)

Krameriverksamhet Henrik

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

Elvira

17 januari 2009 16:03

Ja..ligger sanning i det tror jag.
Å jag gillade förresten videon..den följde lixom texten

Kram

 
Ingen bild

Synne

17 januari 2009 22:06

HOROSKOP Januari 2009 Fiskarna
Kärlek och Relationer
Med Venus i ditt tecken, är du inte endast kärleksfullare än vanligt, utan du har även en viss charm som andra människor inte kan motstå. Dina relationer är harmoniska och du gör upp planer tillsammans med din partner eller så har du alltid någon vid din sida. Du är inte ensam. Det är möjligt att du tar en initiativ igen, en initiativ som du tidigare har avvisat. Om du är singel, har du chans till uppvaktning. Allt blir perfekt så länge som du är medveten om ditt sätt att kommunicera på.

Pengar och Yrkesliv
Januari 2009 börjar långsamt, men saker börjar röra på sig så småningom. Dina projekt har som mål att förbättra din ekonomiska situation och samtidigt följer du ditt hjärta och använder din begåvning. Om du får ett samarbetserbjudande som du tidigare fått men avvisat, ta den utan tvekan. När det handlar om nya partnerskap, vänta fram till den 1 Februari innan du tackar ja. Vad gäller pengar, får du gåvor från andra och en del extra pengar.

Hälsa
Du är på gott humör under hela Januari 2009. Med Venus i Fiskarnas tecken kan du känna dig väl till mods. Du är intresserad av kärlek och för att ha lite kul. Du kommer att bry dig om hur du ser ut och alla sådana detaljer som gör ditt liv lättare. Även om du inte har mycket energi, kommer du att klara alla sociala tillfällen på ett bra sätt. Håll dig borta från sötsaker. Venus kan inte riktigt motstå frestelser!

Råd
När du än behöver det, be om stöd, råd eller skydd! Du får dem.

Källa: eAstrolog.com

 
Ingen bild

Elvira

17 januari 2009 22:43

Shit, Henrik jag tryckte fel..förlååååt, inte meningen, men din kommentar försvann!!
Det va så massor med text i inkommentarerna så jag blurrade ihop det..Sorry*skäms*
Kramis

Å TACK Synne!!
Det här horoskopet gillade jag massor, så jag tänker absolut följa det*fniss*

Stor kram , å tack!

 
Henrik

Henrik

17 januari 2009 22:43

Hm, det är fjärde gången en kommentar försvinner för mig. Tar du bort en del eller försvinner dom av sig själv ut i cyberrymden?

Kram Henrik

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

ElvirA

17 januari 2009 22:47

Va? Fjärde? Seriöst? Nä, tar definitivt INTE bort någon kommentar, någonsin, men jag råkade precis göra det, som jag skrev i förra..å jag är väldígt ledsen för det..

Kramis

 
Henrik

Henrik

17 januari 2009 22:51

Suck, ja jag skrev iaf nåt om att jag tyckte det var en vacker historia om en rasande ängel å så, minns int riktigt...

Kramom

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

Elvira

17 januari 2009 22:55

Ja..det är det, ganska grym åxå..
Nä, fan, tacka vet jag lyckliga slut*ler*
Kram

 
Henrik

Henrik

17 januari 2009 22:58

JAAAAAA!!!

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

Elvira

17 januari 2009 23:08

..men vad betyder "reeling" ?

 
Henrik

Henrik

17 januari 2009 23:19

Kan det stämma med raglande? Annars kan det betyda virvla eller snurra, Virvelina. :)

Kramelse

Shit! Nu skjuter dom här utanför.

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

Elvira

17 januari 2009 23:31

Ja men va underligt då, du bor ju i Göteborg, där skjuter de ALLTID!!
Men ducka, eller håll dig inne..
kramkram

 
Henrik

Henrik

17 januari 2009 23:38

Nu har dom slutat. Jag överlevde. Ganska otäckt faktiskt, trodde det var fyrverkeri först men det låter inte likadant. Usch!

Krimskram ;-)

http://www.myspace.com/base431

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards