Direktlänk till inlägg 18 januari 2009

Lögner å halvsanningar..

Av Elvira - 18 januari 2009 21:02

Hade Marit framför mig igår, å sa, väldigt allvarligt..

"Marit..varför ljög du..? "

Å utan att förklara vad jag menat, svarade hon..

" Jag ljög inte, jag sa aldrig att det skulle ha gått över, bara blivit lättare.."


Å det har det..kanske..antagligen..Jo, det har det helt säkert..

Jag kom ju över den "magiska" 3-veckorsgränsen igår..då allt röksug skulle vara puts väck..ciggen historia..å jag skulle vara precis som vilken ickerökare som helst..


Sanningen är, att JA, det är lättare..

Men jag glömmer ibland varför jag skulle låta bli ciggen.

Har verkligen bundit upp min ickerökning på en massa yttre lustiga saker..

å nu tex så har jag stora bekymmer med att Peter inte finns i sin cyberhörna å rapporterar,,så varje gång jag blir röksugen, så är jag som en av Pavlovs hundar(Ni vet-betingade reflexer) å så går jag till datorn..tittar på hans sida, å så är han inte där..å så skickar jag ett sms istället..stackarn måste tro att jag är en galen "stalker"..*gulp*


Gräla på Marit om att jag är röksugen funkar inte..


Pratade med Henrik häromdan, å då talar han om att han blir röksugen ibland..å det är MÅÅÅÅNGA år sen han slutade..Tack!!

Nåja, bara ytterst sällan sa han ..men ändå..


*ler*

*suckar*

Men jag är faktiskt ändå sååå stolt..för det funkar, å jag får väl vara en grinollegrälande stalker ett tag till då..å sen får jag göra en lååång lista på folk att gottgöra..å det blir fel ordning, å jag är bakvänd, men jag är rökfri å jag är förbannat bra!

SÅ är det!!


Kramisar



 
 
Henrik

Henrik

20 januari 2009 18:33

F'låt...

Kram Henrik

http://www.myspace.com/base431

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards