Direktlänk till inlägg 22 januari 2009

Min bästa Carina fyller år idag..

Av Elvira - 22 januari 2009 22:57

..så en jäbbla massa STOOORA GRATTIS till dig vännen!


Vi pratade ålder idag..om att vissa år känns lite mer, å andra mindre..

Jag ska fylla 35..å det känns inte bra, men 37 skulle nog kännas lite bättre..

*skratt*

Carina fyller 44..å hon tyckte inte alls att 47 skulle kännas bättre..skumt det där med år..siffror bara, men ändå något man hakar upp sig på..


Å ändå är jag helt insnöad på mitt 37..?

För att jag i något horoskop för läääänge sedan läste att mitt liv skulle förändras drastiskt till det bättre då..har haft det i tanken sen dess.


Jag skulle få en hel massa nya bra saker då, karriär, familj bla bla bla..

Men vet ni, jag tror stjärnorna tog fel på några år, för min familj har ju redan drastiskt förändrats, minst sagt, å min karriär..well..den är åxå ganska förändrad..


Nåja, den som lever får se heter det ju..å jag lever så långt jag kan, med öppna ögon numera *ler*


Det blev ändrade planer i sista sekund idag, AU-mötet med ekonomigruppen,blev plötsligt inställt å flyttat, så jag åkte till Norrköping, å kramade lite på mina fina kollegor å vänner där istället..

Känns bra, riktigt bra..


Sitter mest å skriver utan att ha något vettigt att säga, så jag skickar ut lite kramar i cybern, å bäddar ner mig..


Förresten, Glad att du är tillbaks Helena!! Känns riktigt bra det..kjam






 
 
peter

peter

22 januari 2009 23:33

Om jag nu förlänger mitt liv massor genom att vara rökfri... blir jag yngre då?

Jag har ju kämpat järnet för att komma ifatt dig när det gäller rökningen... kommer ihåg att du närmade dig tre veckor... å nu har jag passerat den gränsen... å inte fan har jag varit rökfri längre än dig ändå *L*... men det känns liksom som om avståndet minskar ju längre tiden går... att vi "nästan" har varit rökfria lika länge... kanske ett önsketänkande från min sida... undrar hur det känns när jag fyller 37 *L*...

... oj det blev lite snurrigt... ville nog bara säga att jag är glad över att lära känna dig...

(((kram)))
peter

http://vagava.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

22 januari 2009 23:38

Tss..tycker inte det va så snurrigt ändå..jag förstår faktiskt logiken..*ler*
Å eftersom jag ju strävar efter att bli äldre å lugnare å klokare å allt vad jag nu tror jag kan bli, så är vi nog snart jämngamla..!
Så måsste det ju bli, visst?
Iallafall om jag räknat rätt..å jag räknar ALLTID rätt =)
Å du..jag är faktiskt rikktigt väldigt glad över att lära känna dig åxå..massor!

Stooora kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards