Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

En stor djup puuuuust..

Av Elvira - 27 januari 2009 16:06

..kom det just från mig..


Sitter kvar på mitt jobb en stund, de sista har precis gått härifrån, å det är knäpptyst..

SÅÅÅ SKÖNT!

Det enda som hörs är knappandet på tangenterna, nu när jag skriver..

Känner mig totalt urtömd, så där som man kan göra när man jobbar med människor som svajjar, å man kommer lite för nära..blir intensivt..


Har haft en lång diskussion med några tjejjer åxå, 17åringar..om sex å

kärlek, å relationer

Om att sätta gränser, att inte vara tjejen som alla får ligga med, att det är sååå mycket mer värde i att inte vara det..inte helt självklart å lätt i en viss ålder..


Är ändå lite glad  över att de  kommer å snackar med mig om sina funderingar..*får liten tår i ögat*


Har haft studiebesök här idag åxå, som jag va riktigt nojjig inför, för det kändes så ruskigt viktigt att det blev bra..å det blev bra, riktigt "in-i-helskotta-bra" faktiskt..


Har ju varit själv, alltså jobbisarna va lediga, så nu känner jag verkligen att jag uträttat små mirakel här.*nöjd*

Mycket har det iallafall varit..så mycket att jag valde att stanna kvar en stund, å komma ner i varv, innan jag åker hem till mitt lilltroll..


Har suttit en stund framför datorn åxå, å stirrat på en karta över Sverige..hehe..försökt få en liten susning om vad som ser ut som ett skoj ställe att bo..*ler*

Tanken tycks ha slagit rot i skallen ordentligt.


Ska stänga ner här nu, titta in i djuraffären bredvid, om de har några fiskar som ser skoj ut..( sista firren dödde jue..:S)


Å titta förresten, jag fick pussar idag på mitt jobb :D

Fille heter killen..


Kram


 
 
peter

peter

27 januari 2009 18:32

lycko tjejer som har dig att prata med *L*... å vad häftigt att de har förtroende för dig... oj vad viktigt det är för dem att någon som lyssnar och FÖRSTÅR...

... jag håller tummarna för att det skojiga stället finns på västkusten *L*...

... för du har ett gott inflytande på mig... knapprade precis in ALLA mina räkninar på internetbanken också... hoppsan... att det kan kännas så bra att ruinera sig *L*... jag känner mig hur duktig som helst när jag tar ansvar...

... å du smittar... inga cigg... inga obetalda räkningar... hallå... vad händer med mig *L*... är jag sjuk på riktigt eller bara frisk *L*...

(((kram)))
peter

http://vagava.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

27 januari 2009 19:04

Tror det är förvandlingen till Stålmannen bara..utan kryptonit, för jag tror faktiskt åxå att du är frisk..BARA frisk!!
(eller kanske lite lagom sjuk, till husbehov, men det är ju bara sunt..*ler*)

Ja, västkusten är iallafall inte borträknat..
Skrev en "lista" här för ett tag sen , å någon av frågorna va var jag trodde att jag skulle bo om 5 år.. jag skrev "västkusten eller Hälsingland" redan då..(å då va inte tanken på att byta stad så stark som nu..)

Ja, mina tjejer på jobbet är verkligen underbara, älskar dem - massor, känns så STOOORT.. verkligen *ler*

Å den "kosmiska kopplingen" här är åxå stoor..tror tusan vi skrev nästan samtidigt.. =)

Kramkram

 
Ingen bild

Helena

28 januari 2009 09:11

Det glädjer mig att veta att du fortf har tankar kvar på att flytta! jag tror det kommer gör aer båda gott. Visst är det en härlig känsla när man får förtroende? Du är bäst Vira! Kärlek helena

 
Ingen bild

Elvira

28 januari 2009 11:49

Ja ja..tankarna på att flytta blir bara starkare för varje dag..
Ska jag kunna leva, alltså inte bara överleva, så ska jag bort härifrån..
Låter som en överdrift kanske, men den här hålan kväver mig..på riktigt!
Du med är bäst jue..
Massa kjam å kärlek tillbaks

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards