Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

Å så satte jag fart då...

Av Elvira - 28 januari 2009 20:49

..har rivit ihop all tvätt i mitt hus..eller iallafall i min lägenhet då.

Har diskat typ halva disken..


Å har tänkt ett varv till på det här med min mamma..hmm..


Jag tog just ett beslut faktiskt..att min mamma nog får ta mig som jag är..

Att jag kanske ska försöka ha ett öppet sinne i den relationen också..?

Att min mamma förmodligen är lika rädd som jag är..kanske mer, och att om jag istället väljer att låta den glada känslan väga tyngst, den som saknar och älskar mamman..då blir det bra.


Och blir det inte det, så lär vi inte träffas på ett par år till, å sen gör vi ett nytt försök..*ler*



Men ni som läser..håll en tumme för mig i helgen..jag kan behöva det!


Kram

 
 
Ingen bild

R

28 januari 2009 21:16

HÅLLER BÅDA TUMMARNA HELA HELGEN , KRAM

 
peter

peter

28 januari 2009 21:27

Jag håller alla tummarna... och jag förstår att du också kan hålla dina tummar nu *L*...

... blir så rörd och glad när jag läser vad du skriver... jag älskar också min mamma... och det spelar liksom ingen roll... de får alltid nya chanser... de har liksom gett oss livet och är värda hur många chanser som helst *L*...

... precis som mina barn gett mig chansen igen... å igen... å igen... och jag har lärt mig att jag kan bara behålla det jag har fått genom att ge bort det *L*...

... jag tycker att du ska vara stolt över att vara du...

(((kram)))
peter

http://vagava.blogg.se

 
Ingen bild

Helena

28 januari 2009 21:46

Lovar att hålla tummarna och tårna för dig. Skickar en liten helenaängel. Kjam

 
Ingen bild

Elvira

28 januari 2009 23:29

Åh..oj det blev ju ett helt knippe tummar..direkt..TACK!!

och en extra ängel..va bra..*ler*

Klart vi ger dem chansen..hur många gånger som helst tror jag.. inte för det de gör, men för dem de är..
Kramar alla stoort :)

 
Ingen bild

synne

29 januari 2009 07:01

Lyssna på ditt hjärta.Då så blir det rätt. Lycka till.Kram Synnöve

 
Ingen bild

Elvira

29 januari 2009 07:29

Ja jo jag vet, jag försöker göra det..
Tack.. å kram kram

 
Ingen bild

s...

29 januari 2009 07:32

jag håller alla tummar jag kan! mamma betyder mycket, avsett.. eller hur? det kommer nog att gå bra ska du se..
kramar i massor!

 
Ingen bild

Elvira

29 januari 2009 07:37

Ja, det kommer gå bara bra..
Tror en mamma är den viktigaste personen i en människas liv..frånvarande, närvarande..men alltid SÅ viktig..

Stor kram

 
Kicki

Kicki

29 januari 2009 11:00

Hej tjejen!!...klart vi håller tummar, tår och tassar för att de kommer bli en bra helg!!...ja visst e mammor viktiga i ens liv...både på gott å ont...det här fixar du galant, bara du är ärlig mot dig själv i dina känslor!!!...kramelikram...ojoj...min tumme börjar redan bli lite blå...släpper efter lite!!!...=P

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

29 januari 2009 13:16

*ler* Tack snälla Kicki!
Ja,jag fixar det galant..
Har faktiskt en tanke på att ta med mamman på ett AA möte..som en "nära anhörig" och inte alls som alkoholist..
Tack för tumhålleriet, men va lite försiktig vettu..räcker att hålla liiiite..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards