Direktlänk till inlägg 30 januari 2009

Bortbyting?

Av Elvira - 30 januari 2009 11:54

Min mamma tror inte att vi är släkt..

*ler*

 På gott å ont då.

Just nu på gott mest..

De kommer ju ikväll, ganska sent, så vi skulle skippa maten..men de ville ha mackor å vin.


- Ok, men jag dricker inte vet du, sa jag.

- Nähe, ok, men ett glas vin kan du ta, svarar hon

- Nä, alltså jag dricker inte alls!

- Eh..ehh..okej, vi tar med öl till dig då..

- Suck...



Jag hör hur det går runt några varv, innan hon till sist klämmer ur sig att jag är ganska underlig som inte röker, å nu dessutom inte dricker heller..


Och vet ni..? Jag tycker det är ganska skönt att vara underlig just nu*ler*


- Nä, förmodligen är vi inte släkt! Måste blivit fel någonstans.., mumlar hon för sig själv..å jag ..ja, jag ler..


Men det måste vara en ganska märklig upplevelse för mamman åxå, inte bara för mig..

För jag hoppas och tror..nä, jag tom veeeet att jag förändrats massor sen sist vi sågs..

Men för mamman som vägrade se att det fanns ett problem förr, blir det ju svårt att se att problemet är ..eh.."inte lika närvarande".


Det betyder inte att jag lyckades hålla färgen väldigt bra, utan snarare en stark önskan hos en mamma, att inte se det..hehh..det fanns liksom "inga problem" när det trillade kanyler ur jackfickan hos 14-åriga mig heller..inte som hon såg det, för sååå klart va det någon annans..slump...


*suck*


Jag tar mig igenom den här helgen, jag har en massa tummar hållda, å jag har människor omkring mig, och egentligen har jag ju inget att vara rädd för...


Nä, jag  har faktiskt inget att vara rädd för alls..

*ler*



Kram





 
 
Kicki

Kicki

30 januari 2009 12:40

ja dessa skygglappar e hemska...VARFÖR vill man inte inse fakta för...lr åtminstonde ifrågasätta?!?...finns ju sådant i min närhet å jag blir sååå jävla frustrerad...det heter att "hon måste ju få utrymme att visa att hon klarar av"...vilket e skitsnack...hon har inte fixat det en enda gång, man VILL tro lr orkar inte bry sig för att man har så mycket med sig själv att orka med...MEN man kan inte gömma undan problem och ta tag i dessa när man själv e i balnas...det är här å nu som gäller...ojoj...här blev det ett långt inlägg...men jag tror på dig fröken att du styr upp den här helgen på ett bra sätt!!!...styrkekramar till dig =)

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Helena

30 januari 2009 17:09

Märks ju vem som inte har alla hemma om man säger så! Jag skickar massor av styrkekramar till dig , hoppas att du får dom direkt för jag tar expressbudet. KJAMAR

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards