Alla inlägg under oktober 2008

Av Elvira - 12 oktober 2008 20:33

..i stora mått, är vad Tv3 pysslar med..

Slötittade lite på "ensam mamma söker" å hujedamej vilken pudding en av mammorna ligger inne med!!

:D

Hehe, å då tänkte jag så här, att om hon nu inte vill ha honom, så kanske hon kan skicka honom till mig?

Återvinning typ...fniss...

Guuud va ja e CLEVER!!

Av Elvira - 12 oktober 2008 12:44

Kollade artikeln, ja den jag länkat till nedan, å såg att det startat en debatt under den..

Å att jag blivit ríktigt feltolkad, så det lät som att jag va nedlåtande mot alla personliga assistenter, å det va då rakt INTE min mening, aldrig någonsin ju...

Grubblade en stund..nåja, 2 minuter, om jag borde "lägga mig i" eller låta det vara..hur som helst så skrev jag några rader och bad om ursäkt..Och jag känner ytterligare en gång att jag bara måste lära mig att väga mina ord, men åxå att journalisten tog det lite ur sitt sammanhang..

Nåja, olyckligt blev det..åh, nu precis fick jag svar på debattinlägget, ursäkten accepterad!!

:) pust..då så, skönt!

Solstrålarna står som spön i backen ute, ska passa på att ta mig ut en runda, Kramar så länge

Av Elvira - 11 oktober 2008 20:17

Försök räkna de svarta prickarna... :)

Av Elvira - 11 oktober 2008 14:12

..jäbbla väder ute ju, man blir grå i sinnet åxå!

Iallafall jag som är så väderstyrd..

Ska laga mat åt min lillunge, sen blir det att traska ner till jobbet, glömde cykeln där igår, å i min byhåla går det inga bussar på lördagar..det säger en hel del, om storlek å liv här!!

Kidsen ska spela X-Box, å jag ska se till att det går rättvist till hehe.. Trodde att det bara skulle bli jag å en kille till, att vi skulle bli ensamma med varsin dosa, men jag har redan blivit nerringd av upprörda grabbar som tagit fel på tiden..nåja, ska ta ur tummen ur röven, å få fart här, återkommer i kväll!

Kramisar..

Av Elvira - 10 oktober 2008 22:12

på när Ilskna mamman bloggade..så här ser det ut!

Notera att det ser ut som att jag försöker prata in inläggen..fniss


Av Elvira - 10 oktober 2008 21:51

..stå ut en liten stund, ska genast ordna till den bättre, eller i morgon för jag får straxt "hydrodampet" Haha, tack Alicia som lär mig bra användbara ord, när vokabuläret tryter..fniss

Av Elvira - 10 oktober 2008 21:12

Ja, så in i helv...fel ordning, jag vet, men precis så funkar jag!

Morrrrrrrar å biter mig hårt i knogarna!!!

Gick igång så det slog gnistor nyss, läste blogghelvetet som jag ju vet att jag ska låta bli, så varför gör jag det då?

Hur som helst så ser jag saker i den som svider, va fan, jag vill ju såklart vara sörjd å saknad, men icke sa nicke picke pö, inte ett dugg, snarare kvickt utbytt..jaha, så vad gör jag?

Jo, eftersom jag sitter vid datorn, inloggad på msn, så jag talar om vad jag tycker å tänker, å får ett jävla anklagande tillbaks slängt i ansiktet, å så loggar han ut..

HAH!! Som att få luren i örat, å det är PÅ RIKTIGT det värsta jag vet..

Samtidigt ringer det på dörren här å jag får besök, men är ju helt frustrerad å galen så hade inte besöket kännt mig så väl, så hade jag nog framstått som ännu mer tokig i skallen..

Å till råga på allt får jag ett sms från ett gammalt prassel, som jag nappar på direkt, å planerar en date med..

Nåja, nu sitter jag här å faktiskt skrattar åt mina riktigt galna reaktioner ibland, å undrar hur i hela friden jag ska ta mig ur det här lite snyggt..

Herregud, jag trodde jag skulle bli frisk, klok, lugn å sympatisk av att sluta med drogger, få frid å ro, men shit, stundvis undrar jag om det inte bara blivit värre?

Njae förresten, för då såg jag inte på mig själv så här grandskande å kritiskt som jag ändå gör

Min nästa uppgift här i livet blir nu att träna på att byta plats på "handling-reaktion" så de hamnar i en ordning som jag sen åxå kan leva med konsekvenserna av..hehe..önska mig gärna lycka till här!!


Ovido - Quiz & Flashcards