Alla inlägg under oktober 2008

Av Elvira - 1 oktober 2008 20:48

..hittade länken, here it is:

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.651352


Nu lyssnade jag på hela å vet inte riktigt vad som fastnade, antar att det va refrängen, eller det VA refrängen, hur som helst..

Av Elvira - 1 oktober 2008 20:29

..kan jag likna min sinnesstämning vid just nu..

Låg å läste en bok i soffan, invirad i filtar med tre kuddar under, i godan ro, när lillan kom in å höjde volymen på tv´n -Idol uttagning tydligen..

Och jag insåg att jag tagit helt slut, det är helt tomt på Vira nu..

Småbrudar stylade å sminkade framför smäktande lovesongs, å jag vill formligen kräkas på dem, å på allt som är runt mig..

Hur gick det till då?

Ingen aning..

Fick ett sms förut, en av mina "medlemmar" eller vad jag ska kalla dem bad om hjälp, mår tydligen skit, och vad gör jag?

Anstränger mig för att inte haspla ur mig ett rungande "dra åt helvete med ditt ", å istället vänligt skriva tillbaks, att han är så välkommen till jobbet i morgon istället, å han svarar å tjatar, å jag skriver samma sak igen..

För jag pallar inte med människor just nu, för jag håller på att ta slut, å jag ger blankaste fan i dem..

Så ödmjukt å fint å kärleksfullt va?!!

Å faktiskt, ger blankaste f-n i det åxå just nu, för om jag nu ska känna efter vad min inre röst säger, å det ska jag ju, så säger den"VARNING FÖR HÄRDSMÄLTA"

Så är det, tänker inte ta hem mitt jobb, hemma är jag ledig, det jävliga är att jag nästan hade samma känsla på jobbet idag..att jag inte riktigt räcker till åt folk, men att jag inte varken vill eller orkar försöka heller..

Suck! Dagens text sa nåt om att smärtan är viktig för att växa å bli starkare,

men just nu känner jag bara att sista dagarna gjort mig avstängd å

kylslagen, å som sagt, fattar inte riktigt hur-å bryr mig nog inte heller :-S 

Somna sött sen-Kjam

Av Elvira - 1 oktober 2008 09:27

På 4ans nyhetsmorgon satt någon å gnolade när jag gick förbi, precis nyss,

"..jag kan va stark, jag kan sprida färg, jag kan regera...men det blir nog en kopp kaffe å en cigarett.."

Å då undrar jag..HUR F-N KUNDE HAN VETA DET???

Jag som har en stark övertygelse om att allt har en mening, inbillar mig så klart att han sjöng just till mig..hehe

Nu jäbblar e de bjottom till jobbet, men först en kopp kaffe å en cigarett

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards